We werken twee weken themaloos.
De kleuters genieten van vrij spel, ik neem de tijd om mee te spelen,
om de talenten van de kleuters te spotten, in te spelen op de interesses van de kleuters
om de betrokkenheid te verhogen maar voornamelijk om te observeren.
om de talenten van de kleuters te spotten, in te spelen op de interesses van de kleuters
om de betrokkenheid te verhogen maar voornamelijk om te observeren.
Vormen naleggen met stokjes.
Uitdagende puzzels maken op ons eigen niveau.
We proberen te prikken op de stippen.
Patronen verderzetten tijdens het rijgen van de parels.
Het boekje vanuit een vorig thema werd terug boven gehaald.
De kleuters vertellen over hun eigen gezin aan de hand van de foto's.
De kleuters vertellen over hun eigen gezin aan de hand van de foto's.
Kleine steekparels hanteren én een colorino maken.
Enkele kinderen stappen in de bus.
Wie zit er als eerste in de trein? En wie als laatste?
Wie zit er als eerste in de trein? En wie als laatste?
Wat hebben we genoten van het mooie weer!
De eerste graad kwam op het terrein van de kleuterschool spelen.
De kleine en de grotere kinderen speelden heel mooi samen.
De eerste graad kwam op het terrein van de kleuterschool spelen.
De kleine en de grotere kinderen speelden heel mooi samen.
In de bouwhoek gaan we aan de slag met de werkkoffer.
Pyjamadag!
Elke dag doen we in de klas pantoffels aan.
Dit geeft veel gezelligheid in de klas én een nette klas om in te spelen ;-)
Hierbij stimuleren we de kinderen om hun eigen schoen uit- en aan te doen.
Dit geeft veel gezelligheid in de klas én een nette klas om in te spelen ;-)
Hierbij stimuleren we de kinderen om hun eigen schoen uit- en aan te doen.
Reacties
Een reactie posten